Onsdag

Jag hinner verkligen inte göra något annat än att ta hand om lillan, men det är så otroligt mysigt att göra det. Hon är så fin!

Igår kom Milla hit och kikade på Alva som sov mest (som alltid när vi har besök), men en liten stund var hon vaken när det var matdags. Sedan kom hjärtat hem. Det är inte kul alls när han jobbar, det blir så ensamt här hemma och vi ses nästan inte alls mitt i veckan, även om vi bor tillsammans! Om lilltjejen är snäll så hinner vi mysa lite i soffan på kvällen, annars ser vi knappt skymten av varandra. Men det blir bättre!

Alva har för första gången sovit nästan natten igenom, hon fick mat vid 00, 04 och sedan vid 07, men jag behövde inte ens resa mig ur sängen. Fler sådana nätter tackar jag inte nej till, hehe... Det resulterade i att hon var vaken hela förmiddagen, vilket var riktigt mysigt. Jag älskar att sitta och prata med henne och få ögonkontakt, man undrar ju lite vad som pågår där inne i hennes lilla huvud.




Kommentarer
Postat av: milla

Hon lyssnar på tant Milla ;)

2010-11-17 @ 18:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback