Onsdag

Jaha, idag snöar det visst. Alla är lika faccinerade varje år. Jag tycker mest det är opraktiskt när vi skulle behöva gå till affären och köpa mer ersättning, men det är väl bara att trotsa vädret och ge sig ut ändå! Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder som det så fint heter.

Idag är också första dagen på över tre veckor som jag känner mig fräsch! Fick tid för en lång dusch igårkväll, med hårinpackning och ansiktsmask. Dessutom har lillan varit rätt snäll inatt samt imorse så jag kunde gå upp och göra mig klar i lugn och ro. Inga mjukiskläder idag inte! Tänk om det kunde vara såhär lyxigt varje dag.

Nu tänkte jag titta på Våra bästa år innan prinsessan vaknar och vill ha mat. Ciao.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback