Magbilder

Tänkte slänga upp två magbilder under tiden jag jobbar på förlossningsberättelsen. Den sista bilden som gravid tog jag några dagar innan Alva kom till världen och den andra åtta dagar efter förlossningen.

Bloggen har såklart blivit lite lidande den senaste tiden av förklarliga skäl, men nu när vi kommit in lite mer i vardagen sätter jag nog igång och skriver mer samt uppdaterar med bilder. På måndag börjar också älsklingen jobba, det kommer bli så tråkigt... Dagen kommer dock inte bli så lång för vid tolv ska vi på besök på BVC, andra gången vi träffar vår barnmorska då hon redan har varit här på hembesök. Lillan hade gått upp lite mindre än 100 gram, duktiga flicka!

Nej, nu hör jag massa pruttande från vagnen, kanske dags för blöjbyte...?






Kommentarer
Postat av: milla

ohh ska bli skoj att läsa din berättelse :)

2010-11-12 @ 08:34:24
Postat av: Emma

Va duktig du är tjejen - fortsätt så :)

2010-11-12 @ 13:41:19
URL: http://emmsonh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback