Lördag

Det är ju helt galet så fort tiden går nu! Är det någon som hinner med? Jag trivs som bäst på helgen när jag får ha båda mina älsklingar nära mig, vardagarna är inte speciellt spännande. Inte än iallafall.

Jag och Alva åkte till Eslöv i torsdags och spenderade natten hos mina föräldrar. Dagen därpå gick vi hem till min mormor, sedan tog vi tåget hem till Malmö. Alva tyckte inte om det, så det var livat hela vägen hem! Stackaren. Igår blev det mys framför Idol, och sedan var det tänkt att jag skulle få sova min första hela natt sedan lillan föddes, men hon hade sån otrolig magknip att jag inte klarade av att sova speciellt mycket. Mammahjärtat sa ifrån!

Imorse sov vi länge, med undantag för att lilltjejen skulle äta då och då. Men utmattad som hon var somnade hon om snabbt. Relativt utvilade begav vi oss sedan till gamla Ikea, XXXLutz och tittade runt. Det fanns en del fina saker men stället kändes så oorganiserat och dessutom var det inga bra priser. Vi gick därifrån med två dukar, men det var allt. Alva sov sig genom hela besöket!

Ikväll har vi bara myst i soffan, en klar favoritsysselsättning för hela familjen! Snart vaknar nog vårt lilla hjärta för att äta, när vi sedan nattat henne hoppas jag på några timmars sömn. Vi får se hur det blir med det... hihi.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback