Fredagsmys på g!

Jag har märkt att sedan Alva kom till världen har jag börjat göra allt i raketfart. Speciellt när hon sover, man vet ju aldrig när hon får för sig att vakna! Detta gör väl att man automatiskt blir stressad, så jag försöker tänka mer på att ta en sak i taget nu. Vaknar hon så vaknar hon och då får man pausa med det man höll på med och fortsätta senare, men det är ju inte alltid så lätt.

Michelle var som sagt här och umgicks med mig och lillan. Det var längesen. Snart är det även dags för henne att få en liten bebbe, lagom till nyår!

Nu ska jag bara få i lilltjejen lite mat, sedan kommer pappa Pejhåå och det är dags att åka och handla gottigottgott till ikväll. Sen väntar IDOL!




Michelle, (bebis i magen) och Alvis :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback