En trött familj...

Suck. Suuuuuck.

Ja, vad ska jag säga? Jag är trött. Jag är helt jävla slutkörd just nu. Men det är väl så det är med en bebis som har ont i magen. Stackars lilla ängeln... Inatt sov vi ca två timmar sammanlagt, och nyligen fick vi en halvtimme då hon sov på mitt bröst. Jag förstår inte hur hon kan klara sig på det lilla, men man märker ju hur trött hon är. Det enda som hjälper är att åka bil, då somnar hon gott och kan sova ett bra tag efter, men man kan inte köra bil varenda gång hon ska sova?

Man ska inte längta efter att tiden ska gå, men i en sån här situation kan man inte göra annat. Jag vill bara att hon ska må bra...



Kommentarer
Postat av: linda

Skit i alla "ska" och "måste", det viktiga är vad som är bäst för er! Jag hoppas det blir bättre snart =/

2010-11-29 @ 17:28:11
URL: http://fairie.blogg.se/secrets

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback