Dagarna går...

Idag är Alva tretton dagar, det känns som mycket mer! Denna helgen har vi varit bortbjudna båda dagarna. Först till Alvas farmor och sedan idag till hennes mormor och morfar. Det har varit trevligt men intensivt... Jag passade även på att väga mig hos mina kära föräldrar och jag har gått ner 16 kg sedan förlossningen, härligt!

Nu väntar ett par lugna dagar innan det antagligen blir besök av vänner. Imorgon är det första dagen som P-H jobbar och det är riktigt tråkigt... Det ska iallafall bli ett besök på BVC för att kolla om lilltjejen växt något, vilket vi hoppas på!

Blir det en lugn dag imorgon (dvs om Alva sover mycket), så lovar jag att lägga upp förlossningsberättelsen. Men det går ju inte att veta innan hur nästa dag blir när man har en liten nyfödd tjej att ta hand om...


Färsk bild på kusinerna från idag!
Ser ni skillnaden?
Alva vägde nästan 4700 g vid förlossningen och lilla Lykke vägde 3300.




Kommentarer
Postat av: milla

hehe vilken skillnad :)

2010-11-15 @ 07:40:22
Postat av: sofia

haha ÅÅh vad sött! tänk vad det kan skilja alltså!



och tack så mycket för de fina orden :)

2010-11-22 @ 15:59:08
URL: http://soffilina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback