Torsdag

För några år sedan sa min bror till mig att jag en dag inte skulle lyssna på Hardstyle längre, men han hade fel! Hardstyle är fortfarande min passion och även om jag inte kan åka på event i mitt tillstånd lyssnar jag världens underbaraste musik varje dag. Bebisen ploppar nog ut som en riktig hardstylenörd! Dock lyssnar jag på en hel del annat också. Jag gillar allt från rock till vissa melodifestivallåtar och vanliga commercial på radio. Det enda jag inte tål är HipHop och rap.

Hmm. Fick tänka efter när jag skrev det där. Just nu spelas Eminems nya låt så det där sista var väl inte helt sant heller. Äh, varför begränsa sig när världen är full av bra musik?

Tidigare satt jag och skrev en uppsats på 19 fulla sidor. Hade precis sparat och skulle kolla så att den såg bra ut. Vad jag inte vet då är att jag öpnnar en helt annan uppgift där vi bara skulle skriva ca en halv sida. Ni kan ju förstå min frustration när jag trodde 18 sidor text hade försvunnit.

Jag blir bara mer och mer förvirrad för varje dag som går, humöret åker upp och ner och det finns inget jag kan göra åt det. Det är som att ha PMS dygnet runt i nio månader. Testa det ni.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback