Tisdag

Jag är inte så sugen på att blogga så mycket längre, och det känns lite underligt att skriva allt om graviditeten så alla kan läsa. Men jag får aldrig tummen ur röven att göra denna blogg lösenordsskyddad.

För tillfället har jag så extremt mycket att göra i skolan, bara på en vecka ska vi planera ett tematiskt arbete och hålla i ett föräldramöte, redovisa naturrum, läsa en bok och skriva reflektioner om den. Det värsta är att det fortsätter så fram till sommaren. Men som jag längtar! Det ska bli riktigt roligt att få jobba på turistbyrån i år igen, även om det är en annan denna gången. Förhoppningsvis får jag iallafall en vecka ledig så att jag och P-H kan åka utomlands och få lite semester innan liten tittar ut.

Tiden bara rusar förbi och imorgon har jag varit gravid i 100 dagar! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback