Tisdag

Gårdagen började dåligt, och fortsatte så ett bra tag. Först fungerade inte en video som skulle redovisas i skolan, sedan gick strömmen i lägenheten och sen började det ösregna. När hjärtat hämtade mig i Eslöv efter att jag varit och hämtat lite kläder så tog det ungefär en timme att köra till Malmö då det var kilometerlång kö. Jag grät som en bebis av ingen anledning (graviditetshormoner) och dagen var allmänt hemskt.

När vi kommer hem finns det fortfarande ingen ström men till sist fick vi rätt på det, och då kunde oturen äntligen försvinna. Vi lagade tärnad kycklingfilé med sötsur sås och ris, och det var jäkligt gott måste jag säga!

Idag hoppas jag på en mycket bättre dag även om jag ska vara i skolan länge och inte kommer hem förrän runt åtta ikväll. Man måste ju ha dåliga dagar för att ha bra dagar och det är rätt skönt att ha den dåliga avklarad så det bara finns bra dagar att se framemot nu. Eller är det inte så det går till?



På tal om ingenting, här har ni världens finaste syster!




Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja du.... du hittade det bästa fotot också, vá?

Tur för dig att jag inte har någon blogg....

Kramar syster

2010-05-25 @ 20:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback