Söndag

Jahapp, ytterligare ett fattigt inlägg från henne, tänker ni. Redan. Bloggtorkan är här igen och alla bloggare lyser med sin frånvaro, men det är väl så det blir ibland speciellt nu när solen börjar titta fram.

Idag åkte vi en sväng till Camilla och Daniel på kalas och fick smaka på kakor och en enormt god tårta, dessutom fick jag låna en klänning till ett bröllop vi ska på om två veckor. Känns underbart att jag kan lägga det klädproblemet åt sidan (tjejer, ni vet vad jag menar!).

För tillfället kollar jag över en redovisning jag ska göra imorgon och älsklingen är på streetrace. De närmsta dagarna kommer bestå av plugg och åter plugg, men vi ska väl hinna med lite annat också. Magen växer och imorgon går jag in i vecka 17. Mindre än tre veckor kvar tills vi får reda på vilket kön det är på vår ängel! Ni kan tro att vi längtar...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback