Rebecka

Även om vi inte setts på en längre tid nu så har vi pratat flera gånger i veckan. Det var inte så långt kvar tills du skulle komma hit och hälsa på mig. Du skulle ju ragga upp en het kille här, minns du?

Jag minns första gången jag åkte till Tyskland för att träffa Chris alla vänner, du var lika ny som mig i gänget och vi blev nog fullast på festen den kvällen. Och på nyår, jag behöver inte ens nämna vad jag menar för du förstår mig direkt. Alla gånger jag och Chris bråkade och jag fick sova hos dig, din mamma lagade en riktigt stark soppa som jag inte kunde få ner, och du bara skrattade åt mig. Alla tyskalektioner du haft med mig, Dorfmove där vi sov utomhus, alla dessa rave!

Du skulle ju komma hit och träffa min sambo och känna på min bebismage! Jag tycker faktiskt du får se till att komma tillbaka till livet just nu, för vi är inte klara med varandra än. Så det så.

Ich vermisse dich. Schlaf gut.



Kommentarer
Postat av: Mathilda

Någon som gått bort? :(

2010-05-20 @ 09:54:38
URL: http://mammaensam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback