Onsdag

Ibland så undrar jag om vi verkligen har valt rätt och om detta var vägen att gå. Jag går ju i skolan och har ett par år kvar, dessutom är jag inte ens tjugotvå år fyllda. Vi har inte ens varit tillsammans i ett år. Men sen ger han mig en spontan kram, pussar mig och säger att han älskar mig. Han pussar på magen och pratar med liten där inne. Då känns allt så underbart bra.

Tiden då jag var ute varje helg och festade, söp mig full på en liter vodka och däckade i någon soffa, den tiden är förbi och det känns skönt! Det är underbart att få krypa ihop i hans famn i soffan och se en film, att gå på bio, laga mat ihop, åka på utflykter. Umgås med folk man älskar.

Idag fyller min bästa vän 22 år. Av dom tjugotvå åren har jag känt henne i sexton. Vi har gått igenom allt tillsammans, allt från barbielekar till första pojkvännen, till första fyllan. Nu finns du där för mig när jag tar det stora steget in till mammavärlden och jag älskar dig för det.


Milla och jag för sex år sedan


Grattis på din födelsedag, Millisen!




Kommentarer
Postat av: Mathilda

Gumman, älskling!

Jag vet precis hur du tänker!! Jag var osäker på vårt förhållande när jag blev gravid, jag hade redan gjort slut med honom ett par gånger året innan.... och jag var inte mer än 19, hade inte ens gått ut skolan när jag fick veta jag var gravid. Jag skulle ju hinna jobba lite och plugga vidare!



Men jag lovar dig, även om det finns dagar man ångrar att man inte väntade några år till så kommer du aldrig ångra din lilla älskling, aldrig! <3

2010-05-12 @ 11:15:05
URL: http://mammaensam.blogg.se/
Postat av: milla

naww tack gumman!! du och jag föralltid <3 Vi kommer alltid att finnas för varandra :D och de är ju klart att jag är med dig nu när du ska bli mamma :D få se en lill-hanna eller lill-p-h är ju underbart <3 puuuuss

2010-05-12 @ 15:22:43
Postat av: milla

Älskar dig min prinsessa <3

2010-05-13 @ 08:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback