Onsdag

Idag kan man väl säga att dagen har varit aningen bättre, trots helt galna graviditetshormoner! Skulle inte förvåna mig om P-H väljer att slänga ut mig snart, så som jag håller på. Hihi. Jag har hunnit plugga, shoppa, baka, laga mat och städa undan lite. Två dagar kvar i skolan innan helgen och på lördag väntas det bröllop. Inte för mig såklart, utan för P-Hs kusin. Det ska bli kul. Och det tål att sägas igen att om en vecka får vi se vårt lilla mirakel igen. Jag längtar som en galning...


Här har vi beviset, och en chockad Hanna på andra sidan kameran.
Minns det som igår, som om tre test skulle göra svaret annorlunda? ;)




Kommentarer
Postat av: linda

Ooh jag minns när du mms:ade den där bilden.. =)

2010-05-27 @ 16:58:33
URL: http://fairie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback