Lördag

Inatt har jag verkligen sovit konstigt. Det började med en dröm om en vän, vi satt och snackade skit precis som vanligt och helt plötsligt börjar hon skrika till av smärta. Hon skulle föda! Men hennes mage var helt platt och hon hade inte anat något innan smärtan satt igång.
I nästa dröm drömde jag och mig och P-H, att vi bråkade som bara den och att jag flyttade ut. Den drömmen var riktigt hemskt och jag fick väcka honom för att kolla så det inte var sant. Usch.
I den sista drömmen var också P-H med, men då jobbade vi på Lidl. Vi hade blå förkläde på oss och konstiga glasögon som man såg suddigt med, jag minns att jag bar en hög citroner och sen blev jag inkallad till chefen.

Det är nog första gången jag kommer ihåg så mycket och så många drömmar, men det var kanske för att jag vaknade mellan varje.

Idag är det lördag och älsklingen jobbar. Jag handlade precis lite bullar till frukosten vi ska äta när han kommer hem om en stund, sen ska vi iväg till Svedala för att grilla hos P-Hs mamma och familj. Min familj kommer också så det blir nog roligt! Huvudvärken gör sig fortfarande påmind, men inte lika extremt som den brukar så jag passar på att njuta så länge det varar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback