Fredag

Idag är det fredag!

Jag sitter för tillfället i soffan i Malmö och väntar på Pejhåå som förhoppningsvis kommer hem snart. Dagen har varit okej, buss till Kristianstad imorse för att redovisa vårt naturarbete och det gick över förväntan. Sen gick jag till studentlägenheten ett tag och hämtade lite grejor innan jag åkte tillbaka hem. Helgen kommer bestå av mycket pluggade men ikväll funderade vi på bio (vilket nog inte blir av pga tidsbrist) och imorgon åker vi till Helsingborg för streetrace osv.

Det är svårt att tänka sig att jag går in i vecka 16 på måndag och det är inte långt till vårt rutin ultraljud, då vi förhoppningsvis får veta kön och se så allt är okej med liten. Tiden rusar iväg och jag hinner knappt med.



Kommentarer
Postat av: milla

skriv direkt om du får reda på könet!! är såå nyfiken :P

2010-05-08 @ 09:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback