Torsdag

Då var det helg!

Iallafall för mig. Dagen började i skogen i vårt naturrum där vi letade efter alla möjliga spår. Förutom tomma spritflaskor och skräp hittade vi inte mycket, bara lite päls från en kanin och några fjädrar. Och ändå var det dagens mest underhållande del...

Sedan hade vi psykologi, och som vanligt stannade vår lärare cirka fem minuter i klassrummet sedan lämnade hon oss för att vi skulle "diskutera". Vad vi skulle diskutera framgick inte, och lägg då märke till att detta på schemat stod som föreläsning. Det är likadant varje lektion och jag får inte ut mycket av det! Våra magar kurrade så det blev mycket snack om vad vi skulle luncha på... Jag, Madde och Martin bestämde oss iallafall för pasta och det var smaskens!

Sista lektionen handlade om ansvar och sekretess, lagboken åkte fram och vi fick kolla lite vad det stod om vårt område. Läraren var en manlig version av min mormor, dvs riktigt cool! ;)

För tillfället kan jag inte tänka på annat än helgen, imorgon åker jag till Malmö, yey! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback