Tisdag

Dagen som flöt på som en ljuspunkt i gråzonen, såg ut att bli perfekt, jag jobbade på förskolan och de gick väldigt bra. Jag kommer överens med alla hur bra som helst tycker jag men efter halva dagen får jag ett sms och vips, som en blixt från klar himmel kände jag plötsligt den bekanta smärtan i bröstet som kommer som ett skrik från ingenstans.

Beskrivning: Smärta.

På en sekund börjar känslorna snurra runt, och utan ord, jag kan inte förklara.

Jag är inte aktiv nog att ta mig upp, stå stadigt och det är jobbigt skrämmande. Det går så snabbt att falla och för varje gång krävs så mycket energi som jag inte känner att jag har just nu för att ta friska tag och ställa mig upp igen. Istället lever jag på lågenergi genom att låta mig själv ligga kvar och fundera.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback