Onsdag

Puh. Efter en lång dag på praktiken somnade jag såfort jag kom hem, det var riktigt skönt. Men jag slår vad om att jag kommer somna vid tio igen, jag är så otroligt trött nuförtiden. Borde det inte vara tvärtom när det blir ljusare ute?

Idag spenderade vi största delen av dagen utomhus, det finns ju så många vattenpölar nu att hoppa i! Så det var bara att ta på sig varma kläder och regnkläder över, sen bege sig ut på äventyr! En pojke hade glömt sina stövlar hemma, så han fick bara titta på när de andra barnen plaskade i vattnet. Då tog jag med honom in i hopp om att hitta ett par lånestövlar, tyvärr fanns det inga. Men vi kände oss lite kreativa så vi tog två plastpåsar och knöt runt fötterna, sen kunde han också vara med och leka. :)

Imorgon är det torsdag och nästa dag är det fredag, då åker jag till älskling! Jag saknar så att det gör ont. Saknar mina systersöner också, varför ska dom bli stora för?


För cirka sju år sedan..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback