Måndag

Idag är jag ledig! Jag är ledig från skolan men har ändå många uppgifter att göra, så dagen blir inte jätte intressant. Helgen har varit dessto bättre.

I lördags såg vi "Alice in Wonderland 3D" med Camilla och hennes pojkvän Daniel. I söndags var det familjedag på Honda, där hjärtat jobbar. Det var skoj att få se hur det ser ut på hans jobb! Därefter åkte vi hem till hans mamma och fikade en stund. På kvällen blev jag riktigt sugen på en viss sorts fiskrätt men kom inte på vad den hette. P-H åkte iväg och när han kom hem hade han hittat den, fransk fiskgratäng hette den tydligen. Riktigt smarrigt var det iallafall.

Imorgon är det skola som vanligt och efter praktiken på onsdag kommer mamma och hälsar på! :) Nu ska jag ta en paus och titta på Days, jag är fortfarande beroende.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback