Måndag

Jag blir glad av att se när mina vänner ler!

"ingenting är ingenting för evigt" är en rubrik på ett blogginlägg som en underbar vän till mig har skrivit.. inlägget tänker jag inte diskutera (men jag älskar dina inlägg!) utan bara orden, citatet, det skrivna - underbart! Samma människa skrev en gång "ut med skiten och in med kärleken". Orden bara faccinerar mig, trollbinder mig!

Jag trivs i din närhet samtidigt som den förvirrar mig.

Det sägs att känslor är energi i flöde, ett tillstånd som är i ständig förändring och som du inte kan hålla kvar en längre tid. Det är väl klart de ska finnas nån hake, de ska ju aldrig va enkelt, det vet vi ju alla.

Igår satt jag och kollade igenom mina inlägg från en annan tid, från en tid där jag var fylld med känslor. Trots att jag skrev ganska kodat men ändå öppet under denna tid så lämnar det inte mina tankar att det är ett sånt känslotillstånd som fick mig att må bra. Jag har träffat väldigt många människor genom åren men de är väldigt få av dessa människor som fått mig att må så bra på en väldigt kort tid. men de är dessa få människor som stannar i hjärtat en längre tid och som jag ser upp till och respekterar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback