Fredag

I'm back in the game. Tror jag.

Våren smyger sig på sakta men säkert här nere i de södra delarna av landet, solen har visat sig i flera dagar nu och det är nästintill molnfritt. Det kunde bli några plusgrader också, så skulle jag bli glad. Idag är det fredag och jag är lite kluven om man ska ge sig ut och festa ikväll eller bara ta det lugnt. Vi funderar på att åka till havet och se solnedgången men i denna kylan fryser man väl ihjäl...

I onsdags hade jag praktik på en förskola i Kristianstad och jag trivdes hur bra som helst, utbildningen känns spännande och rolig, så jag antar att jag verkligen hittat det jag vill göra nu. Men det har tagit tid, ett helt år på fel utbildning först innan jag hittade hit.

Det har iallafall gjort mig till den jag är idag och hade det inte hänt hade jag förmodligen inte heller träffat mannen i mitt liv. Ett liv utan honom är otänkbart, han är den rätta. ♥

Ha en bra kväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback