Torsdag

Jag tror att jag slocknar vilken sekund som helst, denna dagen har varit lång! Gick upp 04.45 imorse och gick utanför dörren en timme senare, med gråten i halsen. Varför ska det vara så svårt? Jag vet ju att vi ses snart igen...

Annars har vi flaxat runt som yra höns i halva Skåne idag med jobbet, och ätit konstant. Engelsk frukost på morgonen, några besök senare var det dags för lunch som bestod av varmrökt lax, lite senare fick vi tårta och kaffe. Jag minns inte namnen på alla ställen vi besökte och efter fem, sex besök var alla väldigt trötta.

Imorgon är det "vanligt" jobb på turistbyrån 08-17, sedan kommer älsklingen hit! Det kommer bli mysigt att trängas i min lilla säng på 1,20. Hihi. Efter att jag jobbat på lördag beger vi oss till Malmö och då ska vi inte göra något! Absolut inget, och det ska bli så jäkla skönt.

Nu ska jag vänta på att Unga mödrar ska läggas upp på nätet och efter det ska jag nog sova. Vi hörs imorgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback