Tisdag

Jag är trött och har riktigt ont i mina fötter, men jag ska inte klaga på dagen i övrigt. Hjärnan är fullproppad med ny information om larmning, kassan, olika bokningssystem, biljetter och annat smått och gott. Jag har fått prata tyska vid mer än ett tillfälle och det gör mig superglad! Turisterna har varit få idag tack vare regnet, men det var bara bra eftersom vi hade så mycket att gå igenom. På lördag öppnar jag själv och ska kunna fixa allt innan Veronica kommer, med min tur kommer larmet gå och pengar saknas i kassan. Det skulle inte förvåna mig alls, haha.

När jag kom till studentlägenheten (Malmö är hem, detta är bara mitt tillfälliga boende), så hittade jag lappen från besiktningskillarna och det var inget att anmärka på. Hade det varit det hade jag blivit superarg. Ta en titt i det gemensamma köket och ni hittar gammal disk, matrester och flugor. Inte ens om mitt rum hade varit ostädat hade det kunnat bli så äckligt.

Nu ska jag se Unga Mödrar på Kanal 5 Play, sedan terrorisera älsklingen lite till. Han är saknad!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback