Tisdag

Nu har ännu en dag flugit förbi även om det vissa stunder gick segt på jobbet. Men turisterna börjar flöda till nu och det börjar bli mycket att göra, även två "kändisar" har kommit förbi. Björn "Pelle Svanslös" Källman och Rolf från "Rena rama Rolf". Det vore bättre om en riktigt känd människa skulle komma in, då hade jag nog blivit mållös...

Till helgen ska vi som sagt besöka Stockholm, jag och min pussgurka. Haha. Vi bokade nyss hotell vid globen och planerar nu lite vad vi ska hitta på. Det finns ju så mycket jag vill hinna med, men vi får nog välja ett par saker bara eftersom vi bara har en, två dagar på oss.

Jag fick precis ett mail från min gamla aupairfamilj med en bild på pojkarna jag tog hand om. Tiden går så fort och dom är så stora nu. Jag saknar...



Jag och minstingen Benedikt 2007



Benedikt und Kilian 2010




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback