Måndag

Då var det helg för mig, bara en dag dock, och jag befinner mig givetvis i Malmö! Hade en riktig "fuledag" igår och jag tycker synd om Pejhåå som får stå ut med mig då när jag knappt står ut med mig själv. Imorse när jag vaknade och han hade åkt iväg till jobb fick jag se en stor överraskning när jag tittade i hallen. Vi har länge pratat om att sätta upp tavlor ovanför skåpet och nu var dom där. Med ett väldigt roligt motiv. Mig! Haha, snacka om att hakan åkte rakt ner i golvet!

Jag kom även på att jag glömt en av mina käraste ägodelar, min plattång, och eftersom jag gick och la mig med vått hår igår så hade jag världens afrofrilla. När älskling kom hem för att äta lunch så hade han med sig en, som han varit och köpt. Jag har världens finaste pojkvän, finns inte någon annan jag hellre delat mitt liv med!

Imorgon och tre dagar framåt jobbar jag 10-19 och på fredag åker vi på en miniweekend till huvudstaden, om nu han kan få ledigt på fredag. Detta blir isåfall den enda semestern vi får i sommar, annars kommer jag jobba i princip varje helg. Jag längtar!




Kommentarer
Postat av: milla

hahah va skoj :)

2010-06-28 @ 15:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback