Måndag

God morgon. Tyvärr har jag inte fått sova speciellt mycket inatt, men känner mig inte så trött för det. Internet strular fortfarande så det blir nog en tripp bort till IT-avdelningen på skolan efter jobb, och sedan ska jag städa min lilla lägenhet grundligt från golv till tak, imorgon är det besiktning. Aldrig varit med om det när lägenheten förtfarande är möblerad, men visst, mig spelar det ingen roll.

Förhoppningsvis ska jag träffa min lilla tysk idag också, som är i Sverige på besök efter att ha bott där nere över ett år. Kanske blir det en tur till Åhus för att äta glass och känna på vattnet?

Lillan har sparkat som en galning inatt, det kändes bra att veta att man trotsallt inte var ensam. Jag bara hoppas att hon slipper känna så som jag gör just nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback