Torsdag

Då börjar min helg och den är efterlängtad. De tre senaste dagarna har varit utmattande, och jag har inte direkt haft tid för något annat än jobbet. En sak kan jag dock säga, jag älskar att bo här! Det finns inget bättre än att vakna bredvid den man älskar och veta att han finns här när man kommer hem.

Just nu är lägenheten full av lådor och kassar med mina kläder, väskor, skor och saker. Jag ska sysselsätta mig med att packa upp så mycket jag kan idag, resten får vänta på garderoben. När hjärtat kommer hem ska vi iväg och kolla på en vagn, en Brio Sing, och får den plats i bilen samt ser hel och fräsch ut så blir den vår!

Innan jag sätter igång måste jag bara säga GRATTIS till Michelle! Du vet vad jag menar...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback