Tisdag

Hallöschen!

Igår gick jag in i vecka 25. Helt ofattbart att det bara är femton veckor kvar innan det är dags, innan livet ändras totalt. Fast redan har det ändrats en hel del... På ett positivt sätt såklart!
Igår fyllde också min minsta systerson Mio 7 år, där kan vi snacka om att tiden flyger förbi. Jag minns det som igår när det var dags för honom att födas. Vi var hela familjen samma dag på Österlen vid Stenshuvud, jag tror inte jag hade orkat det så höggravid dock! Men vem vet, det var kanske det som satte igång hela förloppet.

Nu har jag ledigt i två dagar, tack vare att jag jobbade helg (och ska jobba nästa helg igen). Idag är det planerat att gå på bio med systersönerna eftersom jag missade kalaset igår, och imorgon blir det besök hos barnmorskan. Sista gången i Kristianstad innan jag flyttar hit helt till underbara Malmö.

Jag älskar vädret idag förresten, regn och vind... Underbart!



Världens finaste ungar!




Kommentarer
Postat av: milla

Ledig på torsdag? lust att ses då? jag är ledig enbart torsdag denna veckan.. saknar ju dig och vill träffas och känna på magen :) puss ^^,

2010-07-13 @ 14:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback