Söndag

Idag är det "bara" 99 dagar kvar tills vår lilla beräknas att titta ut. Äntligen är vi nere på ett tvåsiffrigt tal, och jag har gått hela 181 dagar med ett liv i min mage. Ett efterlängtat liv.

Igår kom vi hem runt halv ett på natten eftersom vi varit på bio. Inception är en fantastisk film som borde ses av alla, härligt invecklad och skulle det snurra till sig i huvudet för mycket ibland är det bara att vila ögonen på den väldigt fina Leonardo Di Caprio! Han har verkligen växt till sig sedan Titanic-perioden...

Klockan ringde runt halv nio imorse och det var bara att göra sig redo och sedan bege sig mot Kristianstad och studentlägenheten där älskade mamma och pappa hjälpte oss med flytten av mina grejor. Det gick relativt fort, mest tack vare pappa och P-H som var envisa nog att inte pausa fem sekunder, och mamma som rengjorde hela lägenheten på en timme!
När vi lastat av lite grejor i Eslöv, begav vi oss mot Malmö där vi gjorde stopp på Ikea för att kolla garderober. Nu har vi troligen hittat en perfekt kombination till sovrummet som ska inhandlas i veckan (hejdå lönen!). Med oss hem köpte vi ett skötbord med bädd och lite annat smått och gott, så nu är det en sak mindre som ska inhandlas till bebis! Av de stora sakerna är det bara vagnen kvar.. (Älskling, du vet vilken vi ska köpa! Hihi...) Smågrejor och liknande kommer vi nog köpa på Ullared när vi ska dit i början av september.

Imorgon väntas jobb, dvs åka klockan sju på morgonen och vara hemma klockan tio på kvällen. Men vet ni? Det gör inget när jag vet att jag får komma hem till en underbar människa.

Min ängel. Min sambo! ♥




Kommentarer
Postat av: Mathilda

Världens bästaste fotograf! ^^,

Ni är som gjorda för varandra <3

2010-07-26 @ 17:47:10
URL: http://mammaensam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback