Onsdag

Jäklar vilket svettväder det är ute idag! Ord kan inte beskriva hur mycket jag längtar efter hösten. Eller iallafall till lite svalare tider, då benen slipper svullna upp till den dubbla storleken. En riktig tjockis har jag också blivit, jag känner mig som en stor fet korv som kravlar sig fram som en mask när jag jobbar. Jag måste verkligen banta när jag inte delar denna kroppen med någon annan längre. Det är välbehövligt.

Jobbet var väldigt stressande idag med turister nonstop, fick ont i magen precis innan lunch och det har inte riktigt försvunnit än. Vore ju skitkul om illamåendet ska komma tillbaka nu, då blir jag glad!

Nu ska jag packa vidare, sen lägga mig och snarka gott. Mmm, soooova....



Kommentarer
Postat av: milla

stackare.. jag tänker på dig.. så varm sommar i år och du är gravid just detta året.. ^^, pussss <3

2010-07-22 @ 10:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback