Måndag

God kväll i stugan!

Precis hemkommen från en galet lång dag på jobbet. Har känt mig slö och hängig hela dagen med huvudvärk och svullnad, trodde det berodde på graviditeten men såg nyss att jag har 39 graders feber. Jäkla sol. Ge mig moln och sköna vindar!

Igårkväll när vi låg i sängen och vilade så fick jag rejäla sparkar av tjejen i magen, P-H kände det också riktigt bra. Oh, vad jag älskar när hon gör så! Det är svårt att förstå att jag redan kommit så långt in i graviditeten.. snart är hon här. Vår ängel. Och jag får ju inte glömma att det väntas mer tillökning. Mina underbara systersöner ska inte bara få en kusin, utan även ett syskon. Underbarare kan det inte bli!

Nu ska jag lägga upp fötterna högt, hoppas på att svullnaden försvinner och bara ta det lugnt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback