Fredag

Tiden går fort och jag är sämst på att uppdatera, men vad gör det? Efter att ha varit lite halvkass i några dagar nu mår jag bättre och igår hade jag hela dagen full med roligheter. Först träffade jag världens finaste mamma för fika och lite shopping, sedan lunchade jag med älsklingen och därefter kom Mathilda och Joey in till Malmö för att leka turister med mig. Vi gjorde lite sightseeing med båt på kanalen, men vi visste inte att det skulle ta så lång tid och Joey blev rätt uttråkad till slut (förståligt, vem klarar att sitta still en timme med byxorna fulla av myror?).

Idag älskar jag vädret, molnen på himlen som gör att jag kan vara ute utan att få ben stora som elefantens. Men vet ni? Det är värt det, för vi ska få världens underbaraste bebis!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback