Denna dagen kunde inte varit värre. Bara ...

Denna dagen kunde inte varit värre. Bara en massa bråk och tårar, tåg som är försenade så man kommer en halvtimme försent till MVC, sönder AC i bussen, oväntade räkningar i brevlådan och mat som var borta ur frysen i studentlägenheten.... Undra vad som går fel på hemvägen? En sak har varit positiv, och det var besöket hos barnmorskan. Tjejen i magen mådde fint, hjärtat slog normalt och livmodern var så stor som den skulle vara. Fysiskt sätt så mådde även jag bra. Blodvärdet, blodtrycket och resten var normalt. Jag hade gått upp tre kilo vilket inte var alls mycket enligt BM... Men ja, jag har ju så det räcker och blir över redan. Nu ska jag packa ihop sakerna och bege mig ut i värmen igen...




Kommentarer
Postat av: PejHåå

Förlåt älskling!

2010-07-14 @ 20:57:56
URL: http://www.pointman.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback