Söndag

Varför ska det förflutna sätta spår och varför ska det påverka nuet, varför ska det få mig att tänka för mycket? Analysera och låta det förstöra humöret. Hur lär man sig lita på någon när man blivit sviken flera gånger innan? Du säger en sak och jag vill tro på det som kommer ur din mun men det är svårt, tankarna flyter iväg även om jag försöker koncentrera mig på något annat. Aldrig har ärlighet varit så viktigt.

På tal om något helt annat, nu är helgen över och det har inte hänt så mycket. Jag och P-H var som sagt både igår och idag på kalas och det var trevligt. Men helgen är snabbt över igen och imorgon är det dags för plugg igen. Längtar något otroligt efter att få flytta för det är inte så roligt att behöva gå upp klockan fem varje morgon...

Owl City - Fireflies




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback