Onsdag

God morgon allihopa, vänner som fiender!

Idag är jag på prima humör vilket passar bra eftersom dagen är fullspäckad med skojigheter. Tåget till min nya blivande hemstad Kristianstad går om någon timme och på tåget träffar jag Ammy, hon ska följa med och hålla mig lite sällskap när jag ska skriva kontrakt. Därefter fikar vi på något mysigt ställe. När hon beger sig hemåt så åker jag vidare till högskolan för att träffa Sandra, där ska jag få en guidad tur. Imorgon är det dags för introduktionsdagen och sedan sätter allt fart... Då är jag student igen på riktigt.

Till helgen kommer jag och hjärtat vara upptagna med släktkalas, först på min sida då min svåger fyller år, sedan på hans sida där både hans mamma och systerdotter ska firas. Detta betyder inget festande och det glädjer min mage kan jag säga, även om jag själv är bra sugen på det!



Här är jag och Milla, en annan underbar vän.
Utan henne vore jag ingenting och detta året har vi varit vänner i 16 år!




Kommentarer
Postat av: milla

ja 16 härliga år :D älskar dig snuttan! <3

2010-01-20 @ 18:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback