Nja...

Idag är det fredag, men det känns inte så bra för det. Hela kroppen värker av någon konstig anledning (feber påväg?) och huvudet dunkar i takt med hjärtat. Håret är nyklippt och nyslingat, jag blev inte jätte nöjd och det känns väl sådär... hmm. Känner mig bara grå.

En positiv sak har iallafall hänt idag, jag blev uppringd av ABK och erbjöds ett kontrakt på en studentlägenhet. Så på onsdag skrivs kontraket och den åttonde februari flyttar jag in.

Snat åker jag till Malmö för att spendera helgen i min älsklings armar. Inget annat lockar så mycket som det just nu, det är galet vad kärlek och kramar kan betyda mycket....




Kommentarer
Postat av: milla

grattis snuttis än en gång :D

2010-01-15 @ 18:38:52
Postat av: Ammy

Du får ju lägga ut en bild på din nya frisyr!! :D kraam

2010-01-16 @ 11:21:58
URL: http://houseofammy.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback