Måndag

"Du gillar att ha trygghet omkring dig men när du får det blir du snabbt uttråkad och ser till att något nytt spännande äventyr händer"

Jo, jag gillar att känna tryggheten men det händer ju alltid något! För ett år sedan sa C till mig att det var dags för mig att varva ner lite och känna lugnet, just nu är jag i rusningen.. Kände jag någonsin lugnet? Emellanåt ja. Men det har alltid funnits något mer..

SUCK. Jag är i kaos, jag är i katastrof, jag är i ett hål och säger, hjälp mig upp!

Snarare, en kritisk analys; jag hatar att välja och nu står jag inför ett livsval. Hur jag än väljer så väljer jag bort något och indirekt kommer jag känna att jag valt fel.. eller kommer jag känna att jag valt rätt.. hur jag än väljer?

"Du kanske borde tänka över det här först?" Kommer från killen som inte har några som helst underlag. Du kanske borde ta och hålla din mun tyst så jag slipper kommentarer från sådana som dig?

Två dagar kvar. Mitt i all längtan så döljer sig mycket rädsla. Men ibland får man faktiskt ta och utstå att monsterna gräver sig djupt in i tankarna och vill förstöra. Jag tänker inte ändra mig.

Nu har jag nog gjort er lagom förvirrade...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback