Kvällsuppdatering

Idag är jag riktig snurrig i huvudet av allt att komma ihåg, allt som ska göras och hinnas med inom den närmsta tiden. Kristianstad är en lagom stor stad och det känns som jag kommer trivas och bovärden var trevlig om än lite flummig, kontraktet skrevs på snabbt efter att ha kollat igenom alla papper noga. Det var riktigt skönt att ha Ammy med, som fick mig på bra tankar när vi vandrade runt i snökaoset.

Imorgon ska jag upp redan vid fem för att hinna till högskolans introduktionsdag i tid, turligt nog så kommer pendlandet inte vara alltför länge. Fram till tre ska jag sedan befinna mig på Campus och hinna med ett par föreläsningar, en mässa och lite annat trams. Det kan bli intressant!

Under tiden jag sitter här och kladdar ner massa strunt tänker jag också på min sötnos, så otroligt mycket jag saknar honom och hur mycket lättare vardagen vore om jag hade honom vid min sida. Tyvärr måste jag vänja mig vid att bara träffa honom på helgen eftersom det nu kommer bli mycket med skolan mitt i veckan. Hur ska jag klara mig? Hur, hur, huuuuuuur?




Kommentarer
Postat av: Ammy

Jag vet inte om jag sagt det innan. Men tack för att du är en sånn bra vän!! Jag gillar att umgås med dig.. Och tack för idag förresten! It was greeeat!

2010-01-21 @ 00:16:50
URL: http://houseofammy.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback