Idag är ingen bra dag...

"Det spelar ingen roll om du håller mig hårt
Ingen kommer minnas om hundra år
Jag är rädd att man glömmer, glömmer allt
som vi glömde att vi älskade varann."


Jag kan inte sluta älska just den meningen i just den låten. Jag kan inte sluta känna att det går rakt in i hjärtat och att det känns ungefär som att snurra 30 varv snabbt för att sedan försöka fokusera blicken och stå stilla på en vacker solnedgång. Jag spenderar en av mina 27.000 dagar med att känna en viss form av obalans. Jag vet inte om det beror på att jag drömt oroligt, osäkerhetskänslan eller något annat. Men jag hoppas att lite frisk luft så småningom kommer få mig att känna mig lite mer stabil och glad.

Jag har bara en sån dag när jag inte vet vad jag vill.
Kan du tala om det för mig? Det måste ju finnas något mer förutom det här. 
Jag vill utvecklas! Jag kan inte slappna av, jag kan inte sluta undra just nu. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback