Första måndagen detta året

Det känns så konstigt att det är så många timmar på dygnet som jag kan göra vad jag vill på och gör ingenting på. Jag steg upp klockan åtta idag, trots att jag inte sovit bra alls inatt. Det blir alltid så när jag sovit bredvid älsklingen flera dagar och sedan kommer hem till en tom och ensam säng. Inatt vaknade jag varje timme men somnade om lika snabbt efter att ha sniffat lite på hans tröja. Hans doft är som en drog!

Idag ska jag jobba för första gången på två veckor, det ska faktiskt bli skönt att komma tillbaka och se vad som hänt sedan jag var där sist. Hur många kan säga det om sitt jobb? Två veckor till ska jag jobba sedan börjar skolan i Kristianstad... En underlig känsla att bli student igen.

Nyårskvällen var fantastisk och så galetjäkla kall men vi hade skoj. Fulla människor ska inte skjuta raketer, så är det bara. Trots att ingen blev skadad den kvällen så var det otroligt löjligt att tända på raketer upp och ner så hela marken smäller. Turligt nog hörde ingen av de idioterna till vårt sällskap!
I lördags fyllde hjärtat 26 år och jag väckte honom med frukost (läs: plättar) på sängen. Han fick presenter som han verkade nöjd med. På kvällen åt vi på Jenses Böffhus med Camilla, Daniel och Jim. Sedan tog vi några drinkar på Harry's innan vi åkte hem.
Dagen därpå bjöd vi hans familj på middag och hade en fin kväll med mycket skratt och lek. Hans systerdöttrar är så söta. :)

 
Jag och världens bästa Milla.                                                           Världens bästa pojkvän och jag.

Till sist:
Klart det känns, men de är ingenting som varar för evigt. Att smussla "bakomryggen" känns lite lågt men jag är i inte lojal mot dig när du inte är lojal mot mig. Första bästa chans till min fördel så är de hejdå.



Kommentarer
Postat av: milla

världens bästa hanna <3

2010-01-04 @ 21:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback