Lördag

Egentligen händer det rätt mycket i mitt liv än fast jag inte tycker det händer något alls.

Jag ska börja med att tacka. Man ska tacka varje dag för det vackra som man får i livet, även de små sakerna.
Jag har tackat för mycket redan idag. Jag har tackat för mat i magen, gott humör, kärlek och en framtid att tro på. Ja, en hel jävla massa och jag har garanterat ännu mer att tacka för. Jag kan faktiskt lova att det funkar, om man börjar dagen med att tacka för saker och ting som man har i livet och som man uppskattar så blir man lugnare och de funkar faktiskt.

Hur som haver?

Jag kan förmodligen flytta en vecka tidigare än planerat vilket gör mig super glad, detta gör att jag slipper pendla två timmar för att komma till skolan. Då behöver jag bara gå över vägen så är jag där! Schemat är nu utskrivet och det är en rolig termin jag har framför mig med naturvetenskap, svenska, psykologi, VFU, grupparbeten, examinationer och fysisk aktivitet. Jag vill bara sätta igång!

På tal om något helt annat, idag fyller min svåger 36 år, grattis till honom! Vid fyra är det dags för helgens första kalas och det ser jag framemot.. Kanske borde sätta fart och göra sig i ordning nu då. Jag hoppas alla får en bra helg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback