Måndag

Jag kan. Och jag borde. Men jag gör det inte, utan lägger de viktiga uppgifterna åt sidan och sysslar istället med annat. Och jag mår dåligt av det. Jag har ett uppskjutarbeteende.

Yepp, that's me! Men det ska det bli ändring på. Änsålänge har jag iallafall gjort det jag ska i skolan och pluggat flitigt, om det bara kan fortsätta så hela utbildningen så blir jag glad. Det negativa personlighetsdraget kommer alltid finnas där och dra i mig när jag är som svagast men jag ska kämpa för att vinna! Det som också behövs är stöd, annars klarar man det aldrig...

Just nu packar jag och pluggar omvartannat. Bloggar också då och då, men ibland behöver man ju pauser! (Okej okej, jag ska inte blogga mer förrän jag är klar med pluggandet iallafall). Imorgonkväll ska jag och hjärtat fira lite för tidig Alla Hjärtans Dag, vi ska befinna oss i Malmö runt halv sju och där väntar överraskningen. Spännande!

Nu hörs vi när jag läst sjuttiofem sidor och antecknat en massa. Jag ska försöka!




Funderar på en liknande frisyr... Kanske?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback