Måndag

God kväll allihopa!

Då var det måndag igen och en ny vecka är på gång. Det första jag gör är att planera helgen så jag har något att se framemot, och denna helgen som kommer ska bli både rolig med partaj och mysig med filmkväll. Egentligen spelar det ingen roll vad som görs, sålänge jag får vara med P-H.

I skolan idag hade vi först naturkunskap där vi fick leka med bl.a. is, färg, salt och lite annat skoj. Alla blev som ungar igen och vi hade riktigt kul, haha. Sedan blev det lite mer allvar när vi hade Pedagogik/Didaktik där vi diskuterade förskolans läroverk och styrdokument. Jag trivs!

Ny mobil är inköpt, en IPhone 3Gs. Det är definitivt min nya bebis och jag kan inte sluta pilla på den. Hihi.




Kommentarer
Postat av: PejHåå

Jag vill också ha en juuuh, men det är svårt att hitta den, vill ju ha den så billigt som möjligt :P

2010-02-01 @ 22:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback