Fredag

Vill börja detta inlägg med Wikipedias definition av vänskap:
"Vänskap är en typ av social relation, i vilken de båda parterna hyser ömsesidig tillit till varandra"
Bara om någon skulle ha glömt detta. Hrrm.


Idag är det fredag!

Jag sitter för tillfället i Malmö hemma hos Pejhåå och pluggar psykologi, ena stunden är det riktigt intressant men i nästa somnar jag nästan. Ikväll blir det kanske bio, imorgon jobbar älsklingen så då tänkte jag passa på att packa inför flytten som sker om en vecka (!). På kvällen har vi planerat in partaj men tvivlar lite dels p.g.a. vädret och dels på grund av folks bristande intresse. Förmodligen blir det en mysig hemmakväll med något gott framför Melodifestivalen. Vadå vuxenpoäng? Jag har inte festat på en månad nu, ett sådant långt uppehåll har jag inte haft sedan jag hade körtelfeber, öroninflammation och halsfluss samtidigt...

Men, det är väl dags att bli gammal och tråkig någongång också!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback