Alla <3 dag

Hejsan alla söta!

Förra gången jag uppdaterade bloggen var jag inte speciellt glad. Det har dock ändrats nu och jag känner mig nästan... lycklig. Den känslan är helt otrolig och gör att allt negativt krymper och blir till en liten skit i universum.

Flytten gick bra, några mindre småproblem som snabbt löste sig. P-H och pappa bar alla möbler och snickrade. Jag tog lådor och annat smått och mammsen fixade med gaerdiner osv. Syrran kom förbi en stund också! Jag är så otroligt tacksam att jag fick hjälp, det hade varit svårt att fixa det själv. Men kunde ändå tänka mig att min familj tröttnat, jag har flyttat sju gånger på tre år. Haha.

Det enda negativa just nu är min magkatarr som ska spöka igen, det känns som någon kniper mig hela tiden, inne i magen. Där kanske sitter en liten gubbe och drar i mina inälvor? Skämtåsido!

Jag saknar mitt hjärta så otroligt mycket, han är den finaste jag vet och jag ska verkligen skatta mig lycklig som träffat en sådan fin människa som honom. Inte alla har det så bra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback