Tisdag

Alva har haft en rätt okej natt, somnade vid halv åtta igårkväll och vaknade igen vid midnatt för mat. Sedan tog det två timmar innan hon somnade igen, och precis när hon gjort det fick jag riktigt ont i rygg och mage. Visste inte riktigt vart jag skulle ta vägen! Runt tre försvann det iallafall och jag kunde somna jag med. Sedan vaknade hon vid sex fick lite till mat, men inte tillräckligt tydligen för sedan sov hon bara en timme innan hon ville ha mer.

Idag ska vi förhoppningsvis gå ut och gå en lång runda, man får passa på när det inte är värsta snökaoset. Och när hjärtat kommer hem ska han och lillan få lite pappa-dotter tid för då åker jag till Entré en stund. Annars verkar det inte hända något speciellt spännande idag!


Min stjärna! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback