Tisdag

Ja, idag är det tisdag och bara tre dagar till julafton! Tiden går fort när man har roligt, eller vad är det man brukar säga?

Jag kunde varit helt utvilad idag då lilltjejen somnade igår vid 23 i sin spjälsäng och inte åt förrän 06.30 på morgonen, men jag låg själv vaken i flera timmar. Visserligen vaknade hon några gånger, men det var bara att stoppa in nappen så somnade hon om igen. Hon har även fått mer fasta tider på dagen, hon sover middag i ca två timmar och på eftermiddag/kväll blir det ytterligare två timmar. Hennes mage är bättre eftersom hon äter mer regelbundet, och det leder till mindre skrik. Jag kan inte vara gladare! Bara det håller i sig... 

Tack till Soffilina som tipsat om detta. :)

Idag ska vi en runda till Ikea, för att äta köttbullar. Okej, vi ska väl handla lite också, men min främsta anledning är köttbullarna. Galet mumsigt, och billigt som tusan (16 kr!). Tänkte premiäråka stadsbussarna med vagnen för att möta upp älsklingen vid jobbet som ligger precis vid Ikea, vi får väl se hur det går.

Lillan sover middag nu, och det tog inte tre timmar att få henne och somna som det brukar. Hon somnade nästan såfort jag la henne i vagnen. Tack vare att det blivit en rutin. Ah, märks det att jag är glad...?


En glad och mätt tjej!




Kommentarer
Postat av: milla

sååå söt!!

2010-12-21 @ 17:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback