Lucia

Idag blir jag ett år äldre än jag var igår. Nu är det åtta år kvar till trettio och det känns ingenting. Det är inte speciellt intressant att fylla år längre, förr längtade man efter att bli äldre, men nu är det ingen mening med det.

Helgen har gått, och hjärtat är på jobbet. Jag och Alva myser här hemma! Som jag saknade henne i lördags när vi hade lite partaj, vilket för övrigt var riktigt överskattat. Hade kul, men festandet är inget för mig längre. Inte på det sättet iallafall. Fick träffa människor jag har saknat en längre tid, och det betydde mycket!

Annars händer det inte något speciellt, det blir en lugn dag.


Älskade, fina, söta du



Lördagens två bästa bilder... hihi...




Kommentarer
Postat av: Mathilda

Hahaha!!

Du får ju lägga upp som på fejjan också!! Och inte bara dom två bästa... ALLA, alla alla alla!! <3



Älskar Johans blick på nr 2 BTW ;)

2010-12-13 @ 14:41:42
URL: http://mammaensam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback