Onsdag

Inatt sov vi rätt bra. Lillan somnade vid 22 igår och sov till 03.30, sedan till 06.30 och därefter låg vi och gosade och halvsov fram till halv tio cirka innan vi gick upp och tog en dusch tillsammans. Det älskade hon! Efter lite mer mat, rapar och lek i babygymmet sover hon nu i sin vagn (!!!) och jag hoppas hon gör det ett tag till iallafall.

Jag är rädd för att mjölken i tuttarna håller på att sina. Får inte ut mycket från vänster, och visst kommer det från höger men inte lika mycket som innan. Och då ammar jag ändå mer nu! Det känns riktigt jobbigt då jag hoppades på att kunna helamma, det är så mysigt och lillan blir så lugn av det. Jag fortsätter iallafall så länge det bara går.

Idag har vi inga större planer, en promenad ska vi hinna med innan det blir mörkt iallafall. Sedan ska vi bara mysa och leka, jag älskar att hon börjat le och jollra mer nu, mammahjärtat smälter och man glömmer direkt alla nätter hon skrikit sig igenom... Åh, underbara ängel! ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback